NÖJD KUND GARANTI

Vi har ett bra och fungerande koncept som du som kund kan känna dig trygg med

VI LÖSER DIN STÄDNING

Kommunikation och samma medarbetare

Vi kommer ut och presenterar den som ska städa. Efter första städningen tar arbetsledaren kontakt med er för att stämma av resultatet. Vårt upplägg är att ni har samma städare som kommer varje gång.  Vi ska vara snabba på att återkomma till våra kunder och vi ska vara lätta att nå både på telefon och e-post.

Lämna över till oss

Vårt mål är att du ska kunna lämna er städning i våra händer och att du inte ska behöva bekymra dig, vi löser problemen åt er. Vårt mål är att det bara ska flyta på och du känna att det är rent och välstädat på avtalad dag/tid.

Kvalitetspolicy

Våra tjänster ska uppfylla kundens önskemål och förväntningar. Nöjda kunder är en förutsättning för fortsatt samarbete. Vi vill att våra nöjda kunder ska bli en referens för fortsatta affärer. Vi gör regelbundet utvärderingar och anstränger oss för att säkerställa en hög kvalité Vi lovar att vara tillgängliga, snabba samt lyhörda och flexibla för kundernas önskemål. För att säkerställa vår kvalité städar vi efter en checklista, denna checklista lämnas till alla våra privatkunder efter avslutad städning och checklistan ligger som grund för att vi ska hålla en jämn och hög kvalité.

Trygghet
Vi har ansvarsförsäkring upp till 10 miljoner, kontrollerad personal i polisens register, vi kan lämna referenser på den som ska arbeta hos er.

Hos oss får du råd och hjälp
Vi syr i hop helhetslösningar för företag och privatpersoner. Vi hjälper er med upplägg och förslag över hur städningen ska läggas upp.

Erfaren personal
Vår personal har lång erfarenhet av städning. Vi internutbildar all vår personal och ny personal få gå med en erfaren städledare första tiden. Vi betalar avtalsenlig lön, vår personal är försäkrad av oss när dom är ute hos er.

Kvalitetskontroller
Vi gör utskick (enkätsvar) till våra kunder för att utvärdera vårt arbete med kontinuitet. Vi försöker ständigt förbättra vårt arbete genom att ha en bra kommunikation med vår personal och våra kunder.

Kvalitetsgaranti
Vi lämnar en nöjd kund garanti på våra utförda arbeten. Om ni av någon anledning inte skulle vara nöjd med utfört arbete kontaktar ni er kontaktperson hos oss. Vår kvalitetsgaranti grundar sig på våra checklistor vi använder ute hos kund.

Flexibilitet
Vi vill att alla våra kunder ska känna sig lika viktiga, oavsett storlek, och veta att utan er finns inte vi. Vi försöker att alltid lösa saker på det bästa och smidigaste sättet för er.

Miljövänliga
Vi tar ansvar för miljön både när det gäller transporter och städprodukter. Vi använder så lite kemikalier som möjligt när vi städar, Vi råder våra kunder att använda miljövänliga städprodukter.

KONTAKTFORMULÄR

Integritetspolicy-GDPR

Vill du veta hur vi hanterar dina personuppgifter? Klicka här.

”Vi tror att om vi har nöjda medarbetare så har vi nöjda kunder, och våra kunder skall vara nöjda kunder”